Wednesday, 13 July 2011

“Breakfast at Tiffany’s” 50!

I know, I know I’ve already talked about “Breakfast at Tiffany’s” and how amazingly beautiful and inspiring Audrey Hepburn is. And probably…definitely I am not the only one who says and thinks so. But I just could not keep my mouth shut. Today “Breakfast at Tiffany’s” turns 50! It is hard to believe that already 5 decades passed since Audrey Hepburn conquered hearts of millions throughout the world as extremely glam and free spirited Holly Golightly. Then she became an icon and 50 years later nothing has changed. I may have said it hundred times but I shall repeat it even more “Breakfast at Tiffany’s” is a truly classical masterpiece.
Happy birthday my huckleberry friend!



В пятидесятый раз “ Завтрак у Тиффани”
Да, да, я знаю, что уже писала о фильме “Завтрак у Тиффани” и о том, как Одри Хепберн  невероятно восхитительна и каким вдохновением она является для многих (включая меня саму). Наверное…точно я не единственная, кто так считает. Но я просто не смогла удержаться. Сегодня фильму “Завтрак у Тиффани” исполняется 50 лет! Сложно поверить в то, что прошло уже 5 десятилетий с того момента, как Одри Хепберн в роли невероятно эффектной и такой вольной Холли Голайтли завоевала сердца миллионов по всему свету. Тогда она стала иконой,  пятьдесят лет спустя ничего не изменилось, Одри Хепберн все так же остается иконой стиля и кино. И, может быть, я уже говорила это десятки раз, но я не устаю повторять: “Завтрак у Тиффани” – настоящая классика, в самом хорошем понимании этого слова.
С днем рождения, my huckleberry friend!

1 comment: